vrijdag 4 oktober 2013

RECEPT BANANENPANNENKOEKEN

Bananenpannenkoeken, je kunt ze altijd eten, met het ontbijt, lunch of avondeten, het maakt niet uit want ze smaken gewoon altijd goed! Ik had al vaker gelezen over de pannenkoeken maar had het nog nooit geprobeerd. Nu ik gister ziek thuis was en mijn zusje tussen de middag thuis kwam om te eten had ik voor haar bananenpannenkoeken gemaakt. Ze vond ze heel erg lekker en heb natuurlijk zelf ook wat genomen. Ze smaken heel goed en je proeft echt heel goed de banaan er door heen!


De bereidingstijd van de pannenkoeken is ongeveer vijf á tien minuten dus het is erg makkelijk als je snel iets moet eten eten en je het heel druk hebt. De ingrediënten die je nodig hebt voor het maken van de pannenkoek zijn 2 eieren en 1 banaan. Dit zijn producten die de meeste mensen gewoon in huis hebben dus dat is heel makkelijk.

Bereiding:
1. Je prakt de banaan in een kom en doet de eieren er bij in.
2. Je mixt de eieren en de banaan.
3. Je bakt het beslag in een pan aan beide kanten en klaar is de pannenkoek!

Ik vind de pannenkoeken heel lekker en raad ze ook zeker aan! Het recept is heel makkelijk en je hoeft er dus niet goed voor te kunnen koken.

Liefs, Iris

1 opmerking:

  1. Ziet er heerlijk uit! Toevallig ga ik vnvnd pannenkoeken eten :)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    BeantwoordenVerwijderen