maandag 7 oktober 2013

Instagram Diary #2

Vandaag weer de wekelijkse instagram diary! Deze week heb ik een aantal dingetjes gedaan die ik jullie heel graag even wil laten zien/lezen! Heel veel plezier met lezen en kijken! 


Maandag, dinsdag en woensdag waren gewone, saaie schooldagen. Dinsdag ging ik wel naar de voorstelling 'Feeks'. Het was een voorstelling die ging over Katharina die geen man kon vinden en over haar zusje die wel een man kon vinden maar die niet mocht trouwen omdat volgens haar moeder Katharina eerst moest trouwen. Daar zoeken ze in dit verhaal een oplossing voor. De voorstelling raad ik zeker aan als je tussen de 13 en 17 bent!

Woensdag avond kreeg ik een beetje last van mijn keel en werd ik heel verkouden, het zat er gewoon aan te komen dat ik ziek werd. En jahoor, donderdag morgen was ik ziek! Donderdag was ik dus ziek thuis gebleven van school maar Myrthe kwam tussen de middag wel even thuis eten, toen had ik bananen pannenkoeken voor haar gemaakt, echt een aanrader. Het recept vind je hier. Voor deze week moet ik een recensie schrijven over een boek en daarom kwam het ook nog wel goed uit dat ik ziek was, nu had ik meer tijd om mijn boek uit te lezen!

Zaterdag heb ik een volleybal wedstrijd gespeeld, die uitermate slecht ging. We hebben dus ook met 3-0 verloren. We stonden eerst boven aan, maar die plek gaat nu denk ik toch wel wat plaatsen naar beneden. Zaterdag avond ging ik naar Julia, een meisje die ik al een paar maanden via social media ken, ik ontmoette haar voor het eerst samen met Jeanine, het was eerst best wel spannend maar ze was echt supergezellig. We hebben echt een hele leuke avond gehad!

Zondag was een beetje mijn relax dag. Ik heb wat aan huiswerk gedaan en een beetje op de bank gelegen, maar daar houd het ook wel mee op!

Liefs, Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten