maandag 2 september 2013

Instagram Diary #1

Een Instagram Diary had ik al op meerdere blogs gezien en het leek me ook leuk om dat ook op mijn blog te doen. Zo kunnen jullie, als jullie benieuwd zijn, ook een kijkje nemen in mijn leven. De ene week doe ik heel veel dingen en de andere week doe ik bijna niks, de weken verschillen best wel bij mij. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen. 

Deze week heb ik zeer weinig foto's gemaakt, wel geteld twee foto's. Dus veel foto's van deze week zien jullie niet, maar toch ga ik jullie vertellen wat ik heb gedaan deze week. 


Maandag ochtend moest ik eerst naar de orthodontist omdat eindelijk mijn beugel eruit ging! Wat ben ik blij dat hij er nu uit is, wel heb ik nu nog een beugel die de eerste drie maanden 24 uur per dag in moet, maar die kan ik gelukkig wel uit doen. 's Middags moest ik boeken halen, gelukkig was dat het enige en moest ik dinsdag pas voor het eerst naar school voor de lessen. 

Dinsdag was dus mijn eerste les dag, ik heb een hele andere klas nu maar wel een hele leuke klas! De eerste dagen doe je natuurlijk niet heel veel op school dus heel erg was het ook niet. Ook moest ik 's avonds trainen en hardlopen. We hardlopen nu met ons hele team omdat we twee keer in het jaar mee doen aan een survival wedstrijd, en daar ben je toch echt wel een conditie voor nodig.  

Woensdag, donderdag en vrijdag waren gewone schooldagen waarop ik niet meer heb gedaan dan een beetje op de bank liggen. Alleen vrijdags heb ik nog wel getraind en hardgelopen. 

Zaterdag liep ik met mijn team de boortorenwandeltocht in Schoonebeek. We liepen samen de 10 kilometer. Het was echt super gezellig met het hele team en toen we bij de finish kwamen stonden ouders ons op te wachten met bloemen, echt heel erg lief! Ook kregen we allemaal een medaille omdat we hem uit hadden gelopen! 's Avonds ging ik naar de film van One Direction 'This is Us'. Ik keek er al heel lang uit om deze film te zien. De film is echt heel erg leuk, als je nog geen fan was van One Direction ben je het na deze film zeker weten wel. 

Zondag was voor mij echt een relax dag. Ik heb een beetje vanaf de bank geblogd en de halve dag in bed gelegen. 

Liefs, Iris 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten