zondag 11 augustus 2013

Outfit #1

Mijn eerste post en ook gelijk een outfit! Mijn naam is Iris Imming en ik ben deze blog begonnen omdat ik het leuk vind om bepaalde dingen met mensen te delen. Je zult hier vaak artikelen zien die met fashion of lifestyle te maken hebben. Als je meer over mij wilt weten klik dan boven op het kopje 'over mij' of stuur een mailtje naar makeithappeniris@gmail.com.

De outfit die ik hier draag is een hele simpele outfit. Een broek, een paar sneakers, een shirt en een vest. Eén van de simpelste outfits die je kunt maken, maar deze outfit's zitten vaak wel erg lekker en saai hoeft het helemaal niet te zijn. Wat ook altijd handig is, is een paar sieraden erbij dragen, dat maakt de outfit al een stuk minder simpel. 





Sneakers - Vans / Broek - H&M / Shirt - The Sting / Vest - The Sting / Oorbellen - Kruidvat

Wat vinden jullie van deze outfit? 

Liefs, Iris

1 opmerking: